Για μερικούς, o συνδυασμός εργασίας και διατροφής αποτελεί έναν μόνιμο πονοκέφαλο, έναν γρίφο που δεν βρίσκει ποτέ λύση! Ωστόσο, από τη μια πλευρά η εργασία είναι μια καθημερινή ρουτίνα που καταναλώνει τουλάχιστον το 1/3 του χρόνου μας ημερησίως και από την άλλη η διατροφή μας είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο της ζωής μας που οφείλουμε να παίρνουμε στα σοβαρά για να διατηρούμε τις ισορροπίες που χρειάζεται το σώμα μας και η ψυχολογία μας.

Η αλήθεια είναι πως το να τηρήσουμε ένα πρόγραμμα σωστής διατροφής πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο γραφείο, δεν είναι μια περίπλοκη διαδικασία, χρειάζεται όμως μια μέθοδο και έναν προγραμματισμό. Για να πετύχει αυτό, αρκούν οκτώ μικρά μυστικά!

  • Η καλή μέρα ξεκινά με ένα αντίστοιχα καλό πρωϊνό! Το λένε το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και όχι άδικα, αφού ένα πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, μπορεί να μας κρατήσει χορτάτους και γεμάτους ενέργεια για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα της ημέρας.
  • Ο ύπνος που κάνουμε την προηγούμενη μέρα παίζει μεγάλο ρόλο στις λιγούρες που θα έχουμε την επόμενη! Ένας κακός ύπνος στερεί από τον οργανισμό μας την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεται για την επόμενη μέρα. Έτσι λοιπόν, θα ανατρέξει να βρει την ενέργεια που δεν πήρε μέσα από επιπλέον «περιττά» γεύματα.
  • Το πραγματικό μυστικό της σωστής διατροφής στο γραφείο είναι η προετοιμασία των γευμάτων από το σπίτι. Τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με το σπιτικό φαγητό, του οποίου γνωρίζουμε τις πρώτες ύλες και τον τρόπο παρασκευής του.
  • Τα φρούτα παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο σε μια ισορροπημένη διατροφή γενικότερα, άρα δεν πρέπει να τα παραλείπουμε τις ώρες που βρισκόμαστε στο γραφείο. Προς διευκόλυνση μας επιλέγουμε φρούτα που δεν θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία και καθάρισμα, κι ευτυχώς υπάρχουν αρκετές τέτοιες επιλογές!
  • Η επιλογή των ενδιάμεσων γευμάτων ή των σνακ, δεν χρειάζεται επίσης να έρχεται.. από έξω. Ξηροί καρποί, γιαούρτι, μπάρες δημητριακών, τοστ και άλλες λιχουδιές μπορούν να προέρχονται από το σπίτι, γνωρίζοντας τι τρώμε ανά πάσα ώρα. Και κυρίως, έχοντας την δυνατότητα να επιλέξουμε σωστές τροφές.
  • Η καλή ψυχολογία, το μέτρο και η πειθαρχία μας γλιτώνουν από.. ατασθαλίες. Αν έχουμε προετοιμάσει το διατροφικό μας πρόγραμμα και εμμένουμε σε αυτό, πολύ δύσκολα θα πέσουμε στην παγίδα να ακολουθήσουμε τους συναδέλφους που παραγγέλνουν έτοιμα γεύματα.
  • Και τέλος, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τις ευεργετικές ιδιότητες του νερού και τη συμβολή του στο πρόγραμμα μιας ισορροπημένης διατροφής. Είναι σημαντικό να ενυδατωνόμαστε επαρκώς όλη μέρα, καθώς αυτό βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού και στη διατήρηση της καλής υγείας του σώματος. 
  • Τέλος, φάε με ηρεμία. Είναι σημαντικό να τρώμε με ηρεμία, γιατί διευκολύνουμε την διαδικασία της πέψης.  Αφιέρωσε λίγα λεπτά από τον χρόνο σου για να απολαύσεις το γεύμα σου, να μασήσεις σωστά και απομονώσεις σκέψεις που ούτως ή άλλως τρέχουν όλη την υπόλοιπη μέρα.